پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215224
کسب رتبه دوم اجراي سيستم آبياري تحت فشار در کشور توسط چهارمحال و بختياري
تاریخ انتشار : 1395/03/25 11:09:28
نمایش : 1424
مديرکل جهادکشاورزي چهارمحال و بختياري گفت: کسب رتبه دوم اجراي سيستم آبياري تحت فشار در کشور توسط استان و کسب رتبه اول توسط شهرستان بروجن در کشور، همه نشان‌دهنده تلاش کارشناسان اين بخش در جهت تحقيقات، مبارزه با آفات و ديگر بخش‌ها است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار دکتر ذبيح‌الله غريب مديرکل جهاد کشاورزي چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ با بيان اينکه جهادکشاورزي نهادي انقلابي براي بهبود معيشت مردم در روستاها است، اظهار کرد: اين سازمان در فرصت‌هاي مختلف اين افتخار را دارد که پروژه‌هاي مهم و اثرگذاري را جهت افتتاح به دولت‌مردان ارائه دهد.

وي، با اشاره به يک دهه خشکسالي و کاهش ۲۰ درصدي آب در استان گفت: در سال گذشته با وجود خشکسالي و ديگر مشکلات توانستيم توليدات کشاورزي را ۱۰درصد افزايش داده و افزايش اين نرخ موجب رشد مثبت تمام بخش‌هاي اقتصادي شده است.

غريب خاطرنشان کرد: کسب رتبه دوم اجراي سيستم آبياري تحت فشار در کشور توسط استان و کسب رتبه اول توسط شهرستان بروجن در کشور، همه نشان‌دهنده تلاش کارشناسان اين بخش در جهت تحقيقات، مبارزه با آفات و ديگر بخش‌ها است.

رئيس سازمان جهاد کشاورزي از افتتاح 44 پروژه در هفته جهاد کشاورزي خبر داد و گفت: 12 رقم کالاي توليدي در استان مازاد و از ضريب خوداتکايي گذر کرده است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html